Siła – biegowa lub nordicowa z czym to kojarzysz?

pytanie #8 z cyklu „Trenuj świadomie” czyli rozmowy przy… zimnym izotoniku 😉

🤔 – Tym razem to ja zapytam, z czym kojarzy Ci się siła u biegacza lub nordic walkera?

🥴 – Wiadomo mocne nogi, stalowe mięśnie ud czy łydek.

🤔 – I służyć temu mogą?

🥴 – Siłownia?

🤔 – I rzeczywiście trenujesz swoje żelazne nogi na siłowni?

🥴 – Szczerze… to kiedyś raz byłem… nie ma innej alternatywy?

🤔 – Oczywiście, że jest – stosuj podbiegi (w nordic walkingu podejścia) w różnych kombinacjach: krótkie nawet kilkunastosekundowe za to zdecydowanie intensywne pod bardzo strome wzniesienie albo dłuższe nawet przeszło minutowe (do 2 minut) ale już na górce o mniejszym nachyleniu choć ciągle wymagającym „pagórku”.

🥴 – Średnio lubię by nie rzec… nie lubię podbiegów ale zdarza mi je się stosować.

🤔 – Stosowane sporadycznie prawie nic Ci nie dadzą. Podbiegi, podejścia według niektórych „szkół” powinny być aplikowane niemal przez cały sezon z wyłączeniem roztrenowania, rozpoczęcia sezonu lub okresu startowego (choć przy radykalnym zmniejszeniu ilości powtórzeń lub ich długości można podbiegać lub podchodzić nawet w okresie bezpośredniego przygotowania startowego).

😎

pytanie #9

a jeśli potrzebujesz pomocy trenera zapraszam do kontaktu 📝☎️

więcej http://runnerski.pl/trener-biegowy-trener-nordic-walking/

 

Inne osoby czytały również:

Czy wystarczy różnorodność treningowa

2021-02-22 17:42:47
runnerski-pl

8

Jak trenować

2021-02-15 17:41:37
runnerski-pl

8

Ile wytrzymują buty do biegania lub nw

2021-02-01 17:32:56
runnerski-pl

8

Problemy związane z nawierzchnią treningową?

2021-01-26 08:54:21
runnerski-pl

8

Na jakiej nawierzchni najlepiej trenować?

2021-01-19 18:21:45
runnerski-pl

8

Trenuj świadomie

2021-01-12 17:14:00
runnerski-pl

8

Co dają podbiegi?

2021-01-06 18:45:06
runnerski-pl

8

Dodaj komentarz

12 + 18 =