Czy wystarczy różnorodność treningowa

pytanie #15 z cyklu „Trenuj świadomie” czyli rozmowy przy… zimnym izotoniku

 

🥴 – Jestem znowu… Twój nieustannie pytający kolega wracając do naszej ostatniej rozmowy wiemy już, że warto stawiać na różnorodność treningu ale czy to wystarczy?

🤔 – Gdyby było to takie proste w sumie byłbym Ci niepotrzebny.

🥴 – A ja poprawiałbym życiówki przy każdej okazji.

🤔 – To może jednak się przydam, różnorodność jest niezbędna ale równie istotne jest stosowanie wzrostu obciążeń.

🥴 – Rozwiń to proszę.

🤔 – Stosując trening różnorodny organizm na pewno zareaguje w początkowej fazie wzrostem formy jednak aby taki progres trwał w kolejnych tygodniach musisz serwować mu zwiększające się obciążenia.

🥴 – Mam biegać czy maszerować coraz więcej?

🤔- To częsty błąd, wzrost obciążeń nie oznacza więcej biegania czy marszu. Trening jest mocniejszy tj. bardziej obciążający gdy trenujesz dłużej ale nie raz wystarczy poruszać się szybciej tzn. intensywniej lub operować częstotliwością treningu.

🥴 – Długość albo intensywność albo częstotliwość treningów.

🤔 – Dokładnie ale pamiętaj najlepiej stosuj właśnie łącznik „albo” jeśli zrobisz „i” czyli zwiększysz te 3 elementy jednocześnie nie będzie to bezpieczny wzrost obciążeń

 

😎

 

🧐 a jeśli potrzebujesz pomocy trenera zapraszam do kontaktu 📝☎️

więcej http://runnerski.pl/trener-biegowy-trener-nordic-walking/

 

Inne osoby czytały również:

Jak trenować

2021-02-15 17:41:37
runnerski-pl

8

Ile wytrzymują buty do biegania lub nw

2021-02-01 17:32:56
runnerski-pl

8

Problemy związane z nawierzchnią treningową?

2021-01-26 08:54:21
runnerski-pl

8

Na jakiej nawierzchni najlepiej trenować?

2021-01-19 18:21:45
runnerski-pl

8

Trenuj świadomie

2021-01-12 17:14:00
runnerski-pl

8

Co dają podbiegi?

2021-01-06 18:45:06
runnerski-pl

8

Dodaj komentarz

nine − three =