Biegaj mniej by biegać szybciej

Bieganie zgodnie z metodą biegaj mniej by biegać szybciej jest pierwszą próbą pogodzenia dotychczasowej wiedzy dochodzącej do osób trenujących amatorsko w sposób nowatorski i oryginalny a przy tym dużo bardziej skuteczny.

W niektórych momentach zaistnieje pozorne zaprzeczenie dotychczasowych ogólnodostępnych programów treningowych zawartych w różnego rodzaju publikacjach uznanych trenerów, byłych zawodników czy pasjonatów biegania. W rzeczywistości będzie to wyciśnięcie tego co najwartościowsze przy zastosowaniu dzisiejszej techniki i świeżego spojrzenia nieobciążonego karierą zawodniczą czy trenerską i wiążącymi się z nią przyzwyczajeniami dotyczącymi zawodowców. Jednak gdyby nie wymienieni powyżej moja metoda nigdy nie ujrzałaby światła biegowych ścieżek i nie dałaby mi tylu wspaniałych chwil.

Mój przyjaciel powiedział mi kiedyś „nie sztuką jest być chudym tak jak Ty i biegać szybko – sztuką jest mieć taki brzuch jak ja i ukończyć maraton w dobrym czasie”.

Dodam od siebie nie sztuką jest biegać 100 km tygodniowo biegając 5-6 dni w tygodniu i złamać 1:30 w półmaratonie czy 3:00 w maratonie sztuką jest biegać 40 km tygodniowo biegając 3 razu w tygodniu i dokonać tego samego i w tym ma pomóc moja metoda i poświęcona jej strona.

I na deser dodam moje bieganie jest… bieganiem świadomym a nie chaotycznym, powinieneś dążyć do tego aby biegać świadomy swoich możliwości, ograniczeń, dostępnych narzędzi treningowych, potencjału dostępnej techniki, możliwości Twojej psychiki wtedy będziesz rozwijał swoją pasję stając się lepszym i jeszcze bardziej usatysfakcjonowanym osiągniętymi celami.

Polecam zapoznać się z całym programem zawartym w tej zakładce a nie tylko wybranymi elementami gdyż gwarantuję Ci satysfakcję lecz… po zastosowaniu metody w całości, jej adaptacja we fragmentach nie jest moją metodą tylko jej mutacją za którą nie biorę odpowiedzialności. Myślę, że to uczciwe podejście.

Elementy na których oparłem swoją metodę nie mają wartościującego ich uszeregowania. Wprawdzie obiektywnie są one bardziej lub mniej istotne. Osoby mającej na przykład istotne braki w technice biegu mogą najwięcej skorzystać na elementach, które u osób biegających niczym antylopy będą ledwo dostrzegalne. Każdy z nas ma inne zalety ale i inne braki, inne pokłady możliwości i inne ułomności ale każdy może spróbować oprzeć swój trening na:

 – wzroście obciążeń,

 – regeneracji,

 – systematyczności,

 – kadencji,

 – możliwie najlepszej technice biegu,

 – wzroście trudności treningów,

 – modyfikacji swojego planu w czasie jego realizacji.

Inne osoby czytały również:

Aby biegać szybciej wiosną trzeba najpierw…

2017-11-08 18:47:12
runnerski-pl

18

Aby biegać szybko trzeba biegać… szybko.

2016-05-08 14:24:27
runnerski-pl

18

Czy wolno biegać wolno i wkurzać tym innych ludzi!

2015-06-29 14:14:43
runnerski-pl

18

Jak zacząć biegać.

2015-05-01 13:54:03
runnerski-pl

18

Szkolenie nordic walking…

2020-06-16 14:46:57
runnerski-pl

8

Trenuje raport #1 sezon 2020

2020-05-06 15:04:32
runnerski-pl

8

Dodaj komentarz

fourteen − nine =