SEZON 2019 moje treningi – raport 2

Raport treningowy nr 2

20.11 – 11.12.2018 r.

Kolejne 3 tygodnie mojego „wyścigu” o lepszą formę za mną. Tym razem nie wszystko poszło tak idealnie jak ostatnio (poprzedni raport znajdziecie tutaj) ponieważ miałem 4 dniową przerwę w treningach spowodowaną usunięciem „ósemki”. W zaleceniu lekarza dentysty powinienem oszczędzać się i nie trenować. O dziwo przyjąłem bezkrytycznie jego a właściwie jej 😉 sugestię i rzeczywiście odpuściłem sobie wysiłek fizyczny. Proces „rehabilitacji” przebiegł rewelacyjnie szybko i właściwie bez problemu wróciłem do treningów.

Nasuwa się oczywisty wniosek, że nie raz lepiej stracić 4 dni niż potem borykać się z poważnymi konsekwencjami swojej brawury i lekkomyślności. Przy okazji nadmienię, że w takim kilkudniowym okresie forma nie spada poza być może kosmetyczną jej korektę. A często taki odpoczynek działa wręcz prawidłowo dla właściwej regeneracji o ile nie staramy się nadrobić straconego czasu tylko spokojnie idziemy dalej.

Dalej realizuję swój plan treningowy, w którym dominują wolne treningi mające na celu pracę „w tlenie”. Zasadniczo na tym etapie przygotowań powinny one być powoli wydłużane ale… wydłużam tajemniczy bonus, o którym wspominałem w poprzednim raporcie. Dlatego też czas pojedynczego treningu złożonego z treningu tlenowego i bonusa, zaczyna oscylować w przedziale 75-80 minut i jest to na tyle duży wysiłek, że na razie nie zamierzam tutaj dodawać większego obciążenia. W terenie trenuję bez zmiany co drugi dzień.

Natomiast na przełomie listopada i grudnia wprowadziłem zestaw ćwiczeń siłowych opierających się na kalenistyce czyli wykorzystaniu masy własnego ciała. Zestaw obejmuje 6 różnego rodzaju ćwiczeń na podstawowe partie mięśniowe w sumie cały trening zajmuje mi na razie 30 minut i w czasie tych 3 tygodni wykonałem go 4-krotnie. Był to bardziej wstęp, abym mógł dobrać obciążenia i liczbę powtórzeń teraz chciałbym wykonywać te ćwiczenia 2 razy w tygodniu.

Zobaczymy na ile plany zderzą się pozytywnie z ich realizacją. Raport nr 3.

Możecie śledzić moje treningi na bieżąco na Instagramie (marcin_rosak_runnerski.pl) lub będąc wśród moich znajomych na fb (Marcin Rosak).

Inne osoby czytały również:

Trening wolny, spokojny – I zakres cz. IV

2019-07-04 14:18:11
runnerski-pl

18

Trening wolny, spokojny – I zakres cz. III

2019-07-01 12:52:42
runnerski-pl

18

Trening wolny, spokojny – I zakres cz. II

2019-06-18 14:43:04
runnerski-pl

18

Moje treningi

2019-04-03 06:49:06
runnerski-pl

18

SEZON 2019 moje treningi – raport nr 5

2019-02-06 15:04:03
runnerski-pl

18

SEZON 2019 moje treningi – raport nr 4

2019-01-18 14:52:40
runnerski-pl

18

SEZON 2019 moje treningi – raport 3

2019-01-04 14:37:57
runnerski-pl

18

Sezon 2019 moje treningi – raport 1

2018-11-21 12:53:32
runnerski-pl

18

Dodaj komentarz

1 × 1 =